?>
نوید      ویپ چی      روز ۱۰۰      سازندگی و توسعه      هفت ستاره      روز 100      تیترفا      سینما برتر      ماه 360      -      -      قیمت روز      طلایاب      بلوک سبک      -      قرص تاخیری      آموزش تعمیرات موبایل      *      +      -      *      +      دانلود سریال آواتار 2024      استخر پیش ساخته      تراست ولت      ردیاب موتور      *      صرافی تتر      بروکر فارکس      +      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      فیلم هندی      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
 ترافيك سايت ترافيك سايت

seo

راهكارهايي براي افزايش ترافيك سايت و بازديد سايت

راهكارهايي براي افزايش ترافيك سايت

هدف از ايجاد هر سايت،متفاوت است،اما موردي وجود دارد كه در همه ي آن ها يكسان است و آن،داشتن بازديد كنندگان بيشتر است.ما در اين پست،به راهكارهاي مهم افزايش بازديد ارگانيك سايت پرداختيم.

1. سرعت صفحه
سرعت صفحه اندازه گيري سرعت بارگذاري محتواي صفحه شما است. سرعت صفحه عامل مهمي در ارائه تجربه كاربري خوب است.

گزارش هاي تحقيقاتي نشان مي دهد كه 40٪ از كاربران سايتي را ترك مي كنند كه بارگيري آن بيش از 3 ثانيه طول مي كشد. علاوه بر اين ، عنوان شده است كه 80 درصد بازديد كنندگان تحت چنين شرايطي به سايت برنخواهند گشت.

اگر گوگل تشخيص دهد كه كاربران وقت كمي را در سايت شما مي گذرانند ، رتبه سايت شما پايين مي آيد. هرچه سايت شما پايين باشد ، ديد آن كمتر خواهد بود. اين مورد در نهايت بر ميزان ترافيك آلي شما تأثير خواهد گذاشت. زيرا يافتن سايت شما براي كاربر دشوار خواهد بود.

سرعت بارگيري صفحه و زمان پاسخگويي سرور را براي موبايل و دسك تاپ بررسي و بهبود دهيد تا مطمئن شويد هيچ بازديد كننده اي به دليل سرعت كم سايت شما را ترك نمي كند.

GTMetrix و Pingdom قادر به آزمايش زمان بارگيري صفحه و سرعت سايت شما خواهند بود. آنها همچنين بهترين ابزاري هستند كه مي توانيد براي آزمايش سرعت سايت خود و ايجاد پيشرفتهاي مختلف با مراحل ارائه شده استفاده كنيد.

براي جلوگيري از كاهش سرعت صفحه بايد تصاوير زير 100 كيلوبايت را انتخاب كنيد. براي فشرده سازي تصاوير مي توانيد از tinypng.com استفاده كنيد.
شما بايد اندازه پرونده هاي HTML ، CSS ، JavaScript خود را زير 150 كيلوبايت نگه داريد. براي اينكار مي توانيد از Textfixer و Gzip استفاده كنيد.
همچنين حافظه پنهان خود را فعال كنيد.
سعي كنيد زمان پاسخ سرور را به 200ms كاهش دهيد.
اسكريپت هاي استفاده نشده در صفحه را نيز حذف كنيد.


2. بهينه سازي سايت براي موبايل
67٪ از كل كاربران دنياي اينترنت ،از كاربران تلفن همراه تشكيل شده است. بيش از نيمي از كاربران از تلفن هاي همراه خود براي دسترسي به اينترنت استفاده مي كنند.

دادن يك تجربه بد به آنها باعث از دست رفتن زياد ترافيك مي شود. شما بايد سايت خود را براي صفحه نمايش موبايل بهينه كنيد كنيد زيرا اين يك فاكتور مهم در رتبه بندي است.

سعي كنيد از پنجره هاي بازشو استفاده نكنيد زيرا آن ها در دسك تاپ خوب به نظر مي رسند اما وقتي در تلفن همراه نشان داده مي شوند مي توانند كاربران را آزار دهند.
سايت خود را پاسخگو نشان دهيد تا بتوانيد بر اساس اندازه صفحه نمايش ، طراحي انعطاف پذير و قابل تنظيم داشته باشيد.
مسيريابي را براي كاربر آسان كنيد زيرا كاربر صفحه كليد و موس كامپيوتر براي پيمايش در سايت شما ندارد.


3. كاهش نرخ پرش
نرخ پرش درصد بازديدكنندگاني را نشان مي دهد كه بدون حضور طولاني در سايت، صفحه شما را ترك مي كنند. هرچه نرخ پرش سايت شما كمتر باشد ، براي سايت شما بهتر است.

فيلم ها را در محتوا قرار دهيد ، از تصاويري استفاده كنيد كه كاربران را مجبور به پيمايش به پايين مي كند تا نرخ پرش سايت كاهش يابد.
از پنجره اي كه بر اساس هدف خروج عمل مي كند استفاده كنيد تا هنگام خروج از سايت شما ، يك پنجره بازشو به خوانندگان نشان داده شود.
پيوندهايي كه با كليك روي آن پيوند را در برگه جديدي باز مي كنند ، از فراخوان براي اقدام استفاده مي كنند. با اين كار جريان خواندن قطع نمي شود و آنها را در صفحه نگه مي دارد موجب افزايش بازديد هدفنمد سايت مي شود.


4. اجتناب از كدهاي غيرضروري
بسياري از مارك ها بر روي طراحي صفحه ، طراحي سايت و ساير موارد تمركز دارند. با اين حال ، آنها فراموش مي كنند كد غيرضروري را كه به سرعت سايت ، رتبه بندي جستجو و تجربه كاربر آسيب مي زند حذف كنند.

جاوا اسكريپت و CSS موجود در سايت را حذف كنيد تا به گوگل اجازه دهيد به سرعت سايت شما را بررسي كرده و آن را نمايه كند و ترافيك ارگانيك را افزايش دهد.
حذف كد اضافي يا كاهش كد مي تواند درخواست شما را سريعتر كرده و تجربه كاربر را بهبود بخشد.
فراموش نكنيد كه كد CSS خود را كوچك كنيد.


5. بر روي قطعه ويژه تمركز كنيد
اگر قطعه ويژه اي وجود نداشته باشد ، 26٪ از كليك ها به اولين URL اختصاص مي يابند. اگر قطعه ويژه اي وجود داشته باشد ، سايتي كه از قطعه ويژه استفاده مي كند بيشترين كليك را به خود ميگيرد.

اين نشان خواهد داد كه وقتي قطعه هاي برجسته اي را در اختيار داشته باشيد ، اين فرصت را خواهيد داشت كه كليك هاي بيشتر و بازديد بيشتري داشته باشيد.مشخص كنيد كه مخاطبان شما چه سوالاتي مي پرسند.
محتوايي بنويسيد كه به بهترين وجه به اين سوالات پاسخ دهد.
آنها را بين 40-50 كلمه نگه داريد تا فرصتي براي دريافت قطعه هاي ويژه داشته باشيد.


6. هدف قرار دادن كلمات كليدي High CPC
هزينه هر كليك (CPC) مبلغي است كه تبليغ كنندگان براي هر كليك در كمپين PPC خود سرمايه گذاري مي كنند. CPC بالا به اين معني است كه سرمايه گذاران براي اين كلمه كليدي مبالغ زيادي را پرداخت مي كنند و آنها مي خواهند كاربران واقعي را جذب كنند.

هدف قرار دادن كلمات كليدي با CPC بالا ، محتواي شما را در مقابل مخاطباني قرار مي دهد كه واقعاً علاقه مند و مايل به خواندن آن هستند. اگر كاربري نمي خواهد موضوع را بخواند ، به پيمايش مستقيم خود در پايين ادامه مي دهد.

كلمات كليدي مرتبط با جايگاه خود را هدف قرار دهيد.
براي يافتن بهترين كلمات كليدي از ابزارهاي SEO مانند SEMrush و Ahrefs استفاده كنيد.
براي افزايش شانس رتبه بندي در جستجوي خاص تر ، از كلمات كليدي دم بلند استفاده كنيد.
اين كار مي تواند نرخ پرش سايت شما را كاهش دهد و همچنين ميانگين زمان حضور در سايت را نيز افزايش دهد. اين به شما كمك مي كند تا رتبه بهتري داشته باشيد و بازديد بيشتر براي سايت داشته باشيد.

7.ايجاد محتواي با كيفيت
قصد كاربر هدف كاربر در پشت هر جستجو است. اگر قصد كاربر با محتواي شما مطابقت نداشته باشد ، Google رتبه شما را پايين مي آورد. به عبارت ديگر ، مي توانيم بگوييم كه اگر محتواي شما آنچه را كه بدنبال آن هستند در اختيار آنها قرار ندهد ، يك تجربه كاربري بد ايجاد خواهد كرد.

گوگل چندين الگوريتم براي شناسايي تجربه بد كاربر در اختيار دارد. سايت شما را مطابق با اين الگوريتم ها اسكن مي كند و يا شما را جلو مي اندازد و يا شما را از بين ميليون ها URL در وب به عقب مي راند.

براي توليد محتواي مرتبط ، استراتژي بازاريابي محتوا را بر اساس مخاطب و جايگاه ويژه خود ايجاد كنيد.
هدف جستجوي مخاطب خود را شناسايي كنيد و بر اين اساس يك محتواي كامل ايجاد كنيد.
براي برآوردن اهداف كاربر ، محتواي با كيفيت بالا ايجاد كنيد.
اين يكي از موثرترين روش ها براي دستيابي به ترافيك ارگانيك بيشتر است. از آنجا كه هدف اين روش رضايت مشتري است ، شما محتوايي را كه خوانندگان بدنبال آن هستند فراهم مي كنيد و اين بدان معني است كه كاربران بارها و بارها به سايت شما مي آيند.


8. استفاده از برچسب هاي عنوان
هيچ كس دوست ندارد پاراگرافهاي طولاني بخواند. بازگشت كاربري كه يك بار سايت شما را به دليل پاراگراف هاي غيرقابل خواندن ترك كرده است بسيار دشوار خواهد بود.

محتواي خود را به عنوان ، عنوان فرعي و پاراگراف هاي كوچكتر تقسيم كنيد.
براي خواندن مطالب خود از جملات كوتاه استفاده كنيد.
نمره خوانايي خود را بهبود ببخشيد. مي توانيد اين كار را با استفاده از ابزار hemingwayapp.com انجام دهيد . اطمينان حاصل كنيد كه نمره درجه 3 و پايين تر باشد (2 يا 1).
بيش از 300 كلمه را زير هر عنوان قرار ندهيد. در چنين حالتي آنها را با زيرعنوان تقسيم كنيد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/5/5 ساعت: ۰۰ توسط:mtz :