?>
برترین ۱۰۰      نوید      تهران روز      *      +      -      بلوک سبک      قرص فیتو      *      -      +      دانلود سریال آواتار 2024      1      -      استخر پیش ساخته      کاشت ناخن      تراست ولت      ردیاب موتور      *      -      +      صرافی تتر      -      بروکر فارکس      قیمت ویدئو وال      +      دکتر دیلی      خرید کتاب تاپ ناچ      +      *      تحلیل اتریوم      -      +      فیلم هندی      +      *      -      -      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
 seo seo .

seo

راهكارهايي براي افزايش ترافيك سايت و بازديد سايت

راهكارهايي براي افزايش ترافيك سايت

هدف از ايجاد هر سايت،متفاوت است،اما موردي وجود دارد كه در همه ي آن ها يكسان است و آن،داشتن بازديد كنندگان بيشتر است.ما در اين پست،به راهكارهاي مهم افزايش بازديد ارگانيك سايت پرداختيم.

1. سرعت صفحه
سرعت صفحه اندازه گيري سرعت بارگذاري محتواي صفحه شما است. سرعت صفحه عامل مهمي در ارائه تجربه كاربري خوب است.

گزارش هاي تحقيقاتي نشان مي دهد كه 40٪ از كاربران سايتي را ترك مي كنند كه بارگيري آن بيش از 3 ثانيه طول مي كشد. علاوه بر اين ، عنوان شده است كه 80 درصد بازديد كنندگان تحت چنين شرايطي به سايت برنخواهند گشت.

اگر گوگل تشخيص دهد كه كاربران وقت كمي را در سايت شما مي گذرانند ، رتبه سايت شما پايين مي آيد. هرچه سايت شما پايين باشد ، ديد آن كمتر خواهد بود. اين مورد در نهايت بر ميزان ترافيك آلي شما تأثير خواهد گذاشت. زيرا يافتن سايت شما براي كاربر دشوار خواهد بود.

سرعت بارگيري صفحه و زمان پاسخگويي سرور را براي موبايل و دسك تاپ بررسي و بهبود دهيد تا مطمئن شويد هيچ بازديد كننده اي به دليل سرعت كم سايت شما را ترك نمي كند.

GTMetrix و Pingdom قادر به آزمايش زمان بارگيري صفحه و سرعت سايت شما خواهند بود. آنها همچنين بهترين ابزاري هستند كه مي توانيد براي آزمايش سرعت سايت خود و ايجاد پيشرفتهاي مختلف با مراحل ارائه شده استفاده كنيد.

براي جلوگيري از كاهش سرعت صفحه بايد تصاوير زير 100 كيلوبايت را انتخاب كنيد. براي فشرده سازي تصاوير مي توانيد از tinypng.com استفاده كنيد.
شما بايد اندازه پرونده هاي HTML ، CSS ، JavaScript خود را زير 150 كيلوبايت نگه داريد. براي اينكار مي توانيد از Textfixer و Gzip استفاده كنيد.
همچنين حافظه پنهان خود را فعال كنيد.
سعي كنيد زمان پاسخ سرور را به 200ms كاهش دهيد.
اسكريپت هاي استفاده نشده در صفحه را نيز حذف كنيد.


2. بهينه سازي سايت براي موبايل
67٪ از كل كاربران دنياي اينترنت ،از كاربران تلفن همراه تشكيل شده است. بيش از نيمي از كاربران از تلفن هاي همراه خود براي دسترسي به اينترنت استفاده مي كنند.

دادن يك تجربه بد به آنها باعث از دست رفتن زياد ترافيك مي شود. شما بايد سايت خود را براي صفحه نمايش موبايل بهينه كنيد كنيد زيرا اين يك فاكتور مهم در رتبه بندي است.

سعي كنيد از پنجره هاي بازشو استفاده نكنيد زيرا آن ها در دسك تاپ خوب به نظر مي رسند اما وقتي در تلفن همراه نشان داده مي شوند مي توانند كاربران را آزار دهند.
سايت خود را پاسخگو نشان دهيد تا بتوانيد بر اساس اندازه صفحه نمايش ، طراحي انعطاف پذير و قابل تنظيم داشته باشيد.
مسيريابي را براي كاربر آسان كنيد زيرا كاربر صفحه كليد و موس كامپيوتر براي پيمايش در سايت شما ندارد.


3. كاهش نرخ پرش
نرخ پرش درصد بازديدكنندگاني را نشان مي دهد كه بدون حضور طولاني در سايت، صفحه شما را ترك مي كنند. هرچه نرخ پرش سايت شما كمتر باشد ، براي سايت شما بهتر است.

فيلم ها را در محتوا قرار دهيد ، از تصاويري استفاده كنيد كه كاربران را مجبور به پيمايش به پايين مي كند تا نرخ پرش سايت كاهش يابد.
از پنجره اي كه بر اساس هدف خروج عمل مي كند استفاده كنيد تا هنگام خروج از سايت شما ، يك پنجره بازشو به خوانندگان نشان داده شود.
پيوندهايي كه با كليك روي آن پيوند را در برگه جديدي باز مي كنند ، از فراخوان براي اقدام استفاده مي كنند. با اين كار جريان خواندن قطع نمي شود و آنها را در صفحه نگه مي دارد موجب افزايش بازديد هدفنمد سايت مي شود.


4. اجتناب از كدهاي غيرضروري
بسياري از مارك ها بر روي طراحي صفحه ، طراحي سايت و ساير موارد تمركز دارند. با اين حال ، آنها فراموش مي كنند كد غيرضروري را كه به سرعت سايت ، رتبه بندي جستجو و تجربه كاربر آسيب مي زند حذف كنند.

جاوا اسكريپت و CSS موجود در سايت را حذف كنيد تا به گوگل اجازه دهيد به سرعت سايت شما را بررسي كرده و آن را نمايه كند و ترافيك ارگانيك را افزايش دهد.
حذف كد اضافي يا كاهش كد مي تواند درخواست شما را سريعتر كرده و تجربه كاربر را بهبود بخشد.
فراموش نكنيد كه كد CSS خود را كوچك كنيد.


5. بر روي قطعه ويژه تمركز كنيد
اگر قطعه ويژه اي وجود نداشته باشد ، 26٪ از كليك ها به اولين URL اختصاص مي يابند. اگر قطعه ويژه اي وجود داشته باشد ، سايتي كه از قطعه ويژه استفاده مي كند بيشترين كليك را به خود ميگيرد.

اين نشان خواهد داد كه وقتي قطعه هاي برجسته اي را در اختيار داشته باشيد ، اين فرصت را خواهيد داشت كه كليك هاي بيشتر و بازديد بيشتري داشته باشيد.مشخص كنيد كه مخاطبان شما چه سوالاتي مي پرسند.
محتوايي بنويسيد كه به بهترين وجه به اين سوالات پاسخ دهد.
آنها را بين 40-50 كلمه نگه داريد تا فرصتي براي دريافت قطعه هاي ويژه داشته باشيد.


6. هدف قرار دادن كلمات كليدي High CPC
هزينه هر كليك (CPC) مبلغي است كه تبليغ كنندگان براي هر كليك در كمپين PPC خود سرمايه گذاري مي كنند. CPC بالا به اين معني است كه سرمايه گذاران براي اين كلمه كليدي مبالغ زيادي را پرداخت مي كنند و آنها مي خواهند كاربران واقعي را جذب كنند.

هدف قرار دادن كلمات كليدي با CPC بالا ، محتواي شما را در مقابل مخاطباني قرار مي دهد كه واقعاً علاقه مند و مايل به خواندن آن هستند. اگر كاربري نمي خواهد موضوع را بخواند ، به پيمايش مستقيم خود در پايين ادامه مي دهد.

كلمات كليدي مرتبط با جايگاه خود را هدف قرار دهيد.
براي يافتن بهترين كلمات كليدي از ابزارهاي SEO مانند SEMrush و Ahrefs استفاده كنيد.
براي افزايش شانس رتبه بندي در جستجوي خاص تر ، از كلمات كليدي دم بلند استفاده كنيد.
اين كار مي تواند نرخ پرش سايت شما را كاهش دهد و همچنين ميانگين زمان حضور در سايت را نيز افزايش دهد. اين به شما كمك مي كند تا رتبه بهتري داشته باشيد و بازديد بيشتر براي سايت داشته باشيد.

7.ايجاد محتواي با كيفيت
قصد كاربر هدف كاربر در پشت هر جستجو است. اگر قصد كاربر با محتواي شما مطابقت نداشته باشد ، Google رتبه شما را پايين مي آورد. به عبارت ديگر ، مي توانيم بگوييم كه اگر محتواي شما آنچه را كه بدنبال آن هستند در اختيار آنها قرار ندهد ، يك تجربه كاربري بد ايجاد خواهد كرد.

گوگل چندين الگوريتم براي شناسايي تجربه بد كاربر در اختيار دارد. سايت شما را مطابق با اين الگوريتم ها اسكن مي كند و يا شما را جلو مي اندازد و يا شما را از بين ميليون ها URL در وب به عقب مي راند.

براي توليد محتواي مرتبط ، استراتژي بازاريابي محتوا را بر اساس مخاطب و جايگاه ويژه خود ايجاد كنيد.
هدف جستجوي مخاطب خود را شناسايي كنيد و بر اين اساس يك محتواي كامل ايجاد كنيد.
براي برآوردن اهداف كاربر ، محتواي با كيفيت بالا ايجاد كنيد.
اين يكي از موثرترين روش ها براي دستيابي به ترافيك ارگانيك بيشتر است. از آنجا كه هدف اين روش رضايت مشتري است ، شما محتوايي را كه خوانندگان بدنبال آن هستند فراهم مي كنيد و اين بدان معني است كه كاربران بارها و بارها به سايت شما مي آيند.


8. استفاده از برچسب هاي عنوان
هيچ كس دوست ندارد پاراگرافهاي طولاني بخواند. بازگشت كاربري كه يك بار سايت شما را به دليل پاراگراف هاي غيرقابل خواندن ترك كرده است بسيار دشوار خواهد بود.

محتواي خود را به عنوان ، عنوان فرعي و پاراگراف هاي كوچكتر تقسيم كنيد.
براي خواندن مطالب خود از جملات كوتاه استفاده كنيد.
نمره خوانايي خود را بهبود ببخشيد. مي توانيد اين كار را با استفاده از ابزار hemingwayapp.com انجام دهيد . اطمينان حاصل كنيد كه نمره درجه 3 و پايين تر باشد (2 يا 1).
بيش از 300 كلمه را زير هر عنوان قرار ندهيد. در چنين حالتي آنها را با زيرعنوان تقسيم كنيد.

 


برچسب: ترافيك سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۴۷ توسط:stf موضوع:

سئو فني چيست؟چرا بايد به سئو فني توجه كرد؟

 
سئو فني چيست؟

 ايجاد يك وب سايت كه نتايج تجاري ايجاد مي كند ، مستلزم ايجاد يك شبكه مستحكم از بك لينك هاي معتبر و انتشار برنامه اي با محتواي مداوم و متمركز بر كاربر است. اين دو از قوي ترين درايورهاي صفحه نتايج موتور جستجو هستند. اما ثبات ، كه يك جنبه سوم بسيار مهم سئو است ، نيز مهم است. يك وب سايت بايد از نظر سئو فني بنيادي محكم داشته باشد ، اما بايد به طور مداوم به روز شود و مطالب تازه و با كيفيت اضافه شود.

سئو فني ، كه از ديدگاه فناوري مشاهده مي شود ، علم بهينه سازي سايت است.مواردي مانند بهبود تجربه كاربر ، معماري وب و كدگذاري ، الگوريتم هاي يادگيري ماشين و....


اگر امروز روي موفقيت آميزترين وب سايت ها كمي وقت بگذاريد آن ها را بررسي كنيد ، برخي از ويژگي هاي مشترك آنها را كشف خواهيد كرد. اين عناصر پنهان شامل جنبه هايي از طراحي و ساختار وب سايت هستند كه پاسخ صفحه و زمان بارگذاري ، قابليت همكاري سيستم ها ، ظرفيت مديريت رسانه ها و حساسيت قالب دستگاه را كنترل مي كنند.

در دنياي نوظهور نرم افزار و برنامه هاي مستقل ، ايده وب سايت در حال تبديل شدن به چيزي است كه در مقايسه با روزهاي وب 1.0 با وضوح كمتري تعريف شده است. با اين حال ، بيشتر كارهاي فني سئو كه بيشتر وب سايت هاي سئو به آن احتياج دارند ، مبتني اصول كاملاً مطابق است ، كه مي تواند گمراه كننده باشد.

 
اولويت هاي اصلي فعلي در عمليات جستجوگرها
براي مشاغل از هر اندازه ، به ترتيب اهميت ، چهار اولويت برتر از نظر برنامه ريزي و برنامه ريزي براي سال جاري در بين پاسخ دهندگان به نظر مي رسد:

سئو فني بيانگر اهميت تقويت پايه هايي است كه از محتوا پشتيباني مي كنند و شبكه هايي را كه ترافيك جستجوي ارگانيك سعي در پيدا كردن و دنبال كردن آنها دارد ، نشان مي دهد.

چرا سئو فني مهم است؟

سازي وب سايت و سرور متمركز شده است. سئو داخلي روي محتوا و بهينه سازي صفحات منفرد متمركز است. سئو خارج از صفحه به پيوندها و ساير سيگنال هاي رتبه بندي خارجي مانند بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي يا بازاريابي تأثيرگذار اشاره دارد.

همانند ساير زمينه هاي بهينه سازي موتور جستجو ، هنگامي كه يك كسب و كار به طور منظم براي يافتن مشكلات ، حسابرسي فني سئو را انجام مي دهد ، به معناي عملكرد بهتر آن كسب و كار خواهد بود. رفع اين مشكلات معمولاً بسيار آسان است. 

مراحل حسابرسي سئو فني


بررسي قابليت اسكن
يك موتور جستجو بايد بتواند سايت شما را ذخيره كند  ، ايندكس  كند ، محتواي عالي شما را با كلمات كليدي عالي براي استفاده ذخيره كند،در غير اين صورت تمام تلاش هاي شما در سايت، بي فايده است. به همين دليل اولين قدم در بررسي فني سئو ، هميشه بررسي فايل robots.txt است. يك فايل robots.txt به موتور جستجو مي گويد كه با استفاده از دستورات ، كدام قسمت از يك سايت را بايد بررسي كند و كدام قسمت را بايد ناديده بگيرد. دليل اجازه ندادن پارتيشن ها صرفه جويي در منابع سرور و كاهش پهناي باند است. با كنسول جستجوي گوگل، مي توانيد پرونده ربات ها را ويرايش كنيد و از آنها براي بررسي خطاهاي خزيدن و همچنين سرعت خزيدن استفاده مي شود.

بررسي نقشه سايت
نقشه سايت يك قسمت مهم از سئو است زيرا تصوير واضحي از وب سايت را براي خزنده هاي موتور جستجو فراهم مي كند. روش صحيح اين است كه يك خزنده موتور جستجو را به نقشه سايت داخل فايل Robots.txt هدايت كنيد. يك نقشه سايت خوب بايد به درستي به عنوان يك سند XML به دنبال پروتكل نقشه سايت استاندارد قالب بندي شود.بايد شامل نسخه هاي متعارف URL ها باشد و هرگز URL هاي "noindex" را نداشته باشد. نقشه سايت همچنين بايد هر زمان كه صفحات جديد به سايت اضافه يا به روز مي شوند ، به روز شود. 

بازبيني مطالب تكراري 
چندين نسخه از اطلاعات مشابه يا بسيار مشابه هنگام مرور سايت شما براي گوگل و ساير موتورهاي جستجو مشكل ايجاد مي كند. سردرگمي ربات هاي موتور جستجو هرگز چيز خوبي نيست زيرا مي تواند بر رتبه صفحات شما آسيب وارد كند. گوگل يك گزينه ساده براي جستجوي محتواي تكراري دارد. از جستجوي گوگل  استفاده كنيد و از اين رشته استفاده كنيد: info: www.yourdomain.com. آخرين صفحه نتايج جستجو جايي است كه محتواي تكراري پيدا مي شود.

سرعت صفحه را بررسي كنيد 
 براي تكميل بررسي فني سئو بايد از Google PageSpeed ​​Insights استفاده شود. يك ابزار رايگان عالي ديگر است كه سرعت وب سايت را در هر دو تلفن همراه و دسك تاپ بررسي كرده و به آن امتياز مي دهد و شامل توصيه هايي براي بهبود سرعت صفحه است. سرعت صفحه يكي از مولفه هاي مهم سئو و تجربه كاربري است. كاربران و موتورهاي جستجو از يك سايت سريع قدرداني مي كنند.


برچسب: سئو فني چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۰:۳۶ توسط:stf موضوع:

دلايل كاهش و يا از دست دادن رتبه سايت در گوگل

 

از دست دادن رتبه گوگل ؛ يكي از موقعيت هاي منفي است كه ممكن است همه دارندگان وب سايت با آن روبرو شوند. هدف نهايي كار سئو ، بالا بردن رتبه ي سايت و اطمينان از كسب حداكثر اقتدار سايت است.

ممكن است تجربه كرده باشيد كه سايت شما ناگهان در سراشيبي قرار مي گيرد و فكر مي كنيد تمام كارهايي كه انجام داده ايد هدر رفته است. نترسيد ، اين ممكن است براي هر وب سايتي اتفاق بيفتد و اصلاح آن دشوار نيست. دلايل زيادي وجود دارد كه باعث مي شود شما در رتبه بندي افت كنيد. مهم اين است كه اين علل را به درستي شناسايي كرده و راه حل آنها را به مؤثرترين روش پياده سازي كنيد.

از دست دادن رتبه در گوگل به دلايل زيادي ممكن است رخ دهد.ممكن است به دليل به روزرساني الگوريتم گوگل باشد ، يا ممكن است به دليل بك لينك هاي بي كيفيت باشد. مهم اين است كه مشكل را به درستي شناسايي كنيد.

از دست دادن رتبه به دليل به روزرساني الگوريتم گوگل


هنگامي كه رتبه وب سايت را از دست مي دهيد ، ابتدا بايد به موارد زير توجه كنيد. آيا اين افت رتبه يك شبه اتفاق افتاده است؟ يا در يك بازه زماني خاص است؟

اگر به طور ناگهاني يك شبه سقوط رتبه سايت را تجربه كرده باشيد ، فقط يك دليل وجود دارد: به روزرساني الگوريتم گوگل .

به روزرساني هاي الگوريتم Google گاهي اوقات رتبه بندي را به شدت تغيير مي دهند.

اين امر گاهي به دليل تغييرات غير عمدي در رتبه بندي واقعيت هاي به روز شده و گاهي به دليل مجازات هاي دريافتي توسط سايت است.

از دست دادن رتبه مي تواند بر اساس نادرست بودن عواملي در صفحات وب شما باشد. سئو كلاه سياه  مي تواند باعث شود سايت شما دچار مجازات هاي گوگل شود. بنابراين ، توصيه مي شود از عوامل  سئو  كلاه سياه دور باشيد. شما بايد هر عمل سئو را مطابق با قوانين انجام دهيد. در غير اين صورت ديگر هرگز به رتبه اي كه از دست داده ايد نمي رسيد.

شما بايد دليل ايجاد مجازات هاي گوگل را تحليل كنيد و كاملاً در مورد چگونگي خلاص شدن از مجازات ها تحقيق كنيد.

وقتي رتبه گوگل را از دست داديد ، همه بازرسي ها را انجام دهيد و آنچه موتور جستجو از شما مي خواهد انجام دهيد. به اين ترتيب سايت شما دوباره مورد بررسي قرار مي گيرد و رتبه از دست رفته شما به شما بازگردانده مي شود.


از دست دادن رتبه موتور جستجو و علل آن


از دست دادن رتبه در گوگل و علل آن بايد به طور جامع بررسي شود. با استفاده از ابزارهاي گوناگون، بايد تعيين كنيد كه چرا سايت شما افت رتبه دارد. عواملي را كه باعث از بين رفتن رتبه صفحات وب مي شود به طور كلي بررسي كنيد.

محتواي تكراري


حساس ترين نقطه گوگل و همه موتورهاي جستجو محتوا است. بر اين اساس ، گوگل به همه دارندگان سايت پيشنهاد مي كند تا صفحات وب خود را با محتواي منحصر به فرد و اصلي كامل كنند. محتواي تكراري به معناي تمام محتوايي است كه در دامنه هاي مشابه وجود دارد ، عمدتا مطابقت دارد و بلوك هاي محتواي عمومي با هم تداخل دارند.

اگر محتواي سايت شما با نرخ مشخصي در دامنه ديگري ميزباني شود ، اين محتواي تكراري در نظر گرفته مي شود. اگر گوگل اين موضوع را تشخيص دهد ، روي سايت شما تأثير منفي مي گذارد و باعث مي شود رتبه خود را از دست بدهيد.

ابزارهاي زيادي براي بررسي محتواي تكراري صفحات شما در دسترس است. برخي از آنها Copyscape ، Grammarly ، QueText و WriteCheck هستند.

با استفاده از ابزار محتواي كپي ، مي توانيد محتواي كپي صفحات خود را كنترل كنيد. توصيه مي شود هنگام به روزرساني مكرر صفحات ، اين كنترل ها را نيز ارائه دهيد. علاوه بر اين ، بايد تنظيمات noindex را انجام دهيد تا صفحه اي كه در حال حاضر در آن كار مي كنيد توسط موتور جستجو مورد بررسي قرار نگيرد و اطمينان حاصل كنيد كه موتور جستجو در هنگام تهيه صفحه ، آن را به عنوان يك نسخه تصور نمي كند.


بك لينك بي كيفيت


تعدادي از مطالعات براي دستيابي به رتبه هاي بالا در گوگل براي صفحات وب انجام شده است. يكي از اين مطالعات مطالعات پيوندي است. مطالعات پيوندي ، كه به طور كلي مطالعات بك لينك ناميده مي شوند ، به طرق مختلف اعمال مي شوند. هنگامي كه از اين روش ها سو استفاده مي شود ، بيشتر از اين كه به سايت سود برساند ، آسيب مي رسانند.

مطالعات پيوندي كه براي افزايش ارزش PageRank اعمال مي شود ، هميشه نمي تواند نتايج مثبتي ايجاد كند. بعضي اوقات اين آثار به صورت بك لينك هاي كم كيفيت و بك لينك هاي بي كيفيت ايجاد مي شوند. گوگل چنين گروههاي بك لينكي را بك لينك هاي غير طبيعي مي نامد.

مي توانيد بك لينك هاي غير طبيعي را از طريق Google Search Console بررسي كنيد . با اين حال ، گاهي اوقات ممكن است اين پيوندها در اين قسمت ظاهر نشوند. همچنين مي توانيد بك لينك هاي موجود در سايت خود را كه فكر مي كنيد غير طبيعي هستند با استفاده از ابزار كنسول جست و جوي گوگل تجزيه و تحليل كنيد.

Google Disavow

Google Disavow ابزاري براي رد بك لينك است. با بررسي تمام لينك هاي برگشتي به صفحات وب خود ، به راحتي مي توانيد پيوندهايي را كه به نظر شما مضر است رد كنيد.

Robots.txt خطاي پرونده
هنگامي كه رتبه گوگل را از دست مي دهيد ، مورد ديگري كه مي توانيد دليل آن را تجزيه و تحليل كنيد فايل robots.txt است. پرونده robots.txt خود را بررسي كنيد.

بايد بررسي كنيد كه صفحات شما براي ربات هاي گوگل مسدود سازي نشده باشند. براي انجام اين كار ، به صفحات خود برويد ، دكمه سمت راست ماوس را فشار دهيد ، كد منبع را مشاهده كنيد يا مورد را بررسي كنيد تا بررسي كنيد متن noindex يا nofollow وجود دارد.

عنوان صفحه و متا تگ ها
تغيير و به روزرساني عناوين صفحه و متا تگ ها ممكن است باعث از دست رفتن رتبه آن صفحه شود. گوگل محتواي سايت شما را با عناوين شما درك مي كند. با فرض اينكه عنواني كه قبلاً ايندكس كرده است ،بدين ترتيب ممكن است با تغيير عنوان صفحه،رتبه ي صفحه ي شما كاهش يابد

نكته اي كه در اينجا بايد به آن توجه كنيد كلمات كليدي شماست. عناوين و برچسب هاي متا كه به روز مي كنيد بايد شامل كلمات كليدي مورد نظر شما باشد. من پيشنهاد مي كنم از ايجاد تغييرات عمده خودداري كرده و كمترين به روزرساني را انجام دهيد. در صورت تمايل ، افزودن محتواي جديد به جاي تغيير عنوان ، تحت عنواني كه مي خواهيد استفاده كنيد منطقي تر است.

سئو منفي


اين اصطلاحي است كه از تكنيك هاي سئو كلاه سياه استفاده مي شود و معمولاً حملات منفي رقبا در سايت شما را پوشش مي دهد.

بك لينك هاي خود را دنبال كنيد وقتي متوجه لينك هاي مضر و بي كيفيت به سايت خود شديد ، آنها را رد كنيد.
كنترل هاي كلي سايت را انجام دهيد. مراقب خطاهاي مكرر كنسول جستجو باشيد ، فايل robots.txt و پرونده .htaccess خود را بررسي كنيد.
بدافزار را تجزيه و تحليل كنيد.
اگر بك لينك هاي خود را از دست مي دهيد و اين ضررها از سايت هاي معتبر است ، قطعاً سعي كنيد آنها را بازيابي كنيد.
شناسايي محتواي تكراري انجام دهيد.
نرخ پرش سايت را پيگيري كنيد.
سرعت سايت و سازگاري موبايل را مرتباً تجزيه و تحليل كنيد و آن را ارتقا دهيد.
شايع ترين علت از دست دادن رتبه گوگل ، سئو منفي است. براي جلوگيري از قرار گرفتن در معرض سئو منفي ، بايد دائماً سايت خود را بازرسي ، اشكال زدايي و تعمير كنيد.

افزايش رقابت صنعت
تأثير منفي بر رتبه بندي سايت ممكن است جدا از همه اين دلايل و همچنين افزايش رقابت محلي باشد. مفيد است كه بدانيد شما هميشه در صنعت تنها نيستيد. گوگل و تمام موتورهاي جستجو اكنون يك بازار ديجيتال هستند. و براي حفظ حضور خود در اين مكان ، هرگز نبايد رقبا را دست كم بگيريد.

در اين بازار با بسياري از شركت ها روبرو مي شويد كه با صنعت شما رقابت مي كنند ، اين را بخاطر بسپاريد. هدف شما بايد ارائه خدمات برتر نسبت به رقبا و افزايش فعاليتهايتان باشد.

از تجزيه و تحليل رقيب غافل نشويد تا هميشه شركت و برند خود را رو به جلو سوق دهيد. اين مهمترين قدم شماست كه رقباي خود را بشناسيد.

كارهاي سئو خود را  توسط يك متخصص سئو آموزش ديده و منضبط انجام دهيد . يك متخصص سئو با داشتن استراتژي هاي لازم جستجوگرها به شما اين امكان را مي دهد كه يك گام جلوتر از رقبا باشيد و رتبه خود را افزايش دهيد.

اين كار به سايت شما كمك مي كند تا معتبر تر ،داراي بازديد كننده بيشتر و كاربر پسندتر باشد.

براي جلوگيري از از دست دادن رتبه گوگل ، ازسئو  سايت خود غافل نشويد. تمام عواملي را كه به سايت شما آسيب مي رسانند يكي يكي از بين ببريد و اجازه ندهيد هرگونه آسيبي رتبه سايت شما را كاهش دهد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۵:۰۳ توسط:stf موضوع:

بك لينك چيست؟چگونه مي توان بك لينك گرفت؟



بك لينك چيست؟  بك لينك ها موارد سئو خارجي هستند كه از آنها براي رتبه بندي بالاتر سايت در جستجوي گوگل استفاده مي شود. موضوع سئو تحت دو عنوان بررسي مي شود. بهينه سازي در صفحه و بهينه سازي خارج از سايت. مهارت در سئو در سايت ممكن است شما را به نقطه خيلي خوبي نرساند. براي دستيابي به سايت ها و به طور طبيعي بالا رفتن در موتورهاي جستجو ، انجام سئو خارجي لازم است.

 اصلي ترين بهينه سازي سئو خارج از سايت استفاده موثر از بك لينك است. با استفاده از بك لينك مي توانيد سايت خود را در قسمت نتايج جستجو به بيشترين سايت هاي نمايش داده شده تبديل كنيد. در سال 2016 ، گوگل توضيح داد كه با استفاده از ويژگي بك لينك ، رتبه بالاتر بدست مي آيد. با استفاده از بك لينك ، مي توانيد بازديد بيشتري داشته باشيد.

بك لينك چيست؟
بك لينك پيوندهايي است كه در صفحات وب استفاده مي شود و به سايت ديگري اشاره دارد. گوگل يك موتور جستجو است كه به طور مداوم تغيير مي كند و خود را توسعه مي دهد. با استفاده از قالب هاي جديد الگوريتم كه در سال هاي اخير منتشر شده است ، ما اطلاعات بيشتري در مورد چگونگي انطباق با سئو داريم. انواع مختلفي از خروجي پيوند موجود است. به طور كلي ، افرادي كه مي خواهند از سايتي لينك بگيرند بايد نوع خروجي بك لينك "دوفالو" را استفاده كنند.

دريافت بك لينك به سايت يكي از روش هاي انطباق با سئو است كه به روش هاي مختلف انجام مي شود.

براي گرفتن بك لينك خوب بايد محتواي با كيفيت توليد كنيد.

بارگذاري محتواي محبوب در وب سايت اولين و مهمترين مرحله براي افزايش تعداد بازديدها است.ايجاد محتوا در موضوعي كه قبلاً جستجو نشده است ، مي تواند شما را در بالاترين رتبه ها قرار دهد ، اما اينكه چقدر مفيد است جاي بحث دارد.

محتواي شما هميشه بايد به روز و كامل باشد.
با توجه به شرايط بازار و شرايط تكنولوژيكي امروز ، ضروري است كه مطالب شما هميشه به روز باشند.هيچ خواننده اي مايل به مصرف اطلاعات ناقص يا منسوخ نيست. به همين دليل محتواي شما بايد تازه و قابل درك باشد. شما بايد به انطباق با سئو توجه كنيد.

به روز نگه داشتن محتوا در واقع به دليل فعال بودن سايت و راه حلهاي سريع و دقيق براي نيازهاي افراد ، توسط گوگل قابل درك است.

چگونه بك لينك بگيريم؟

دريافت بك لينك با استفاده از انجمن


دريافت بك لينك از سايت هاي انجامن يكي از روشهاي برگزيده براي گرفتن بك لينك است. اما مراقب باشيد زيرا برخي از سايتهاي انجمن كيفيت بسيار پاييني دارند. اين مي تواند بيش از سود براي شما ضرر داشته باشد. اگر مي خواهيد بك لينك هاي موفقي را در سايت هاي انجمن دريافت كنيد ، بايد يك پيوند ممتد براي محتوايي ايجاد كنيد كه واقعاً در مورد رفع نياز افراد باشد. پاسخ صحيح و به روز سوالات توسط گوگل يا ساير موتورهاي جستجو از نظر نمايش قابل درك خواهد بود و بازديدهاي بيشتري براي سايت شما ايجاد خواهيد كرد.


 با استفاده از مقالات مقدماتي ، شما مي توانيد بازديدكنندگان فعال را جذب كنيد و در طولاني مدت سود ببريد.

دريافت بك لينك با خريد بك لينك


وقتي در جستجوي دريافت بك لينك با پرداخت هزينه هستيد ، قطعاً بايد با افراد مناسب كار كنيد. در غير اين صورت ، گوگل بطور خودكار مي فهمد كه پيوند شما پيوندي غير طبيعي است و برعكس ، به جاي اينكه شما را در موتورهاي جستجو در رتبه ي بالاتري قرار دهد ، ممكن است با كاهش رتبه شما را جريمه كند.

مزيت بك لينك هاي پولي اين است كه يكي از روشهاي موفقيت آميز است كه با هدايت شما به سايتهايي كه بيشترين ارتباط را با آنها داريد و البته تعداد بازديدها به طور منظم افزايش مي يابد ، مي تواند در رتبه بندي موتور جستجو
رتبه ي سايت شما را افزايش دهد.

در فرايند خريد بك لينك ، بك لينك شما بايد طبيعي به نظر برسد.بايد يك بك لينك مرتبط و واقعاً پاسخگو بدست آوريد. در غير اين صورت ، نتايج نامطلوبي براي سايت خود خواهيد داشت.

دريافت بك لينك با نظر دادن


آنچه كه ما واقعاً مي خواهيم در مورد گرفتن بك لينك با اظهار نظر به آن اشاره كنيم اين است كه سايتي كه درباره آن نظر مي دهيد بايد سايتي باشد كه محتواي مشابه سايت شما توليد كند. و كار با يك سايت بسيار محبوب و اثبات شده به شما يك مزيت مي دهد و آن اينست كه توجه موتورهاي جست و جو را به خود جلب كرده و بك لينك شما توسط آن ها بك لينك طبيعي بتلقي مي شود.

 


برچسب: بك لينك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۳:۲۵ توسط:stf موضوع:

سئو چيست؟هر آنچه لازم است در مورد سئو بدانيد

اگر زمان بيشتري را صرف تحقيق در مورد گزينه هاي بازاريابي ديجيتال خود كرده ايد ممكن است در مورد بهينه سازي سئو با موارد زيادي روبرو شده باشيد.

همانطور كه همه ما مي دانيم ، هويت مصرف كننده در سالهاي اخير از دنياي سنتي به دنياي ديجيتال تبديل شده است. مصرف كنندگان امروزي از موتورهاي جستجو براي تمام خواسته ها و نيازهاي خود ، از توصيه هاي رستوران گرفته تا ارائه دهندگان نرم افزار ، استفاده مي كنند. بنابراين ، صرف نظر از منطقه اي كه شما در آن هستيد ، مي توان گفت كه مخاطبان هدف شما محصولات و يا خدماتي مانند محصولات شما را در گوگل جستجو مي كنند. مطمئناً شما براي پيشي گرفتن از رقباي خود در دنياي ديجيتال و جذب مخاطبان هدف خود به وب سايت خود ، به بهينه سازي موتور جستجو نياز داريد. چه چيزي سئو براي سايت شما را به اندازه هر وب سايت ديگر مهم مي كند؟ ما روش هاي مهم بهينه سازي موتور جستجو و ابزارهاي بهينه سازي سئو را براي افزايش ديد آنلاين شما توضيح خواهيم داد.

سئو چيست؟
سئو شامل استراتژي هايي است كه براي بهبود رتبه وب سايت در نتايج موتور جستجو استفاده مي شود. سئو يك مطالعه شامل تعيين كلمات كليدي يا عباراتي است كه مخاطب هدف شما را هنگام جستجو در زماني كه به آن نياز دارد در منطقه مورد نظر شما استفاده مي كند ، و سپس تلاش مي كند تا براساس كاري كه انجام مي دهيد به رتبه خوبي برسيد.

سئو با نمايش تبليغات پولي بسيار متفاوت است. ديد و رتبه بندي شما با كارهاي سئو به صورت ارگانيك فراهم مي شود.سئو شامل مطالعاتي است كه از افزايش ميزان بازديد و كيفيت ترافيك وب سايت شما و اطمينان از شناخته شدن و قابل مشاهده بودن نام تجاري شما در دنياي ديجيتال پشتيباني مي كند. با يك استراتژي حرفه اي سئو مي توانيد كيفيت و عملكرد وب سايت خود را افزايش داده و بازديدكنندگان بيشتري را به سايت خود جذب كنيد. با دريافت مشاوره سئو مي توانيد اين فرآيند را به صورت حرفه اي انجام داده و با برنامه ريزي صحيح استراتژي مناسب براي برند خود را تحقق بخشيد.

8 دليل براي بهينه سازي وب سايت خود

1. سئو مي تواند به شما كمك كند نام تجاري خود را بسازيد

اگرچه نام تجاري و استراتژي هاي مربوط به آن بيشتر در مطالعات بازاريابي سنتي گنجانده شده است و بهينه سازي سئو استراتژي كاملاً مربوط به بازاريابي ديجيتال است ، هر دو شامل مراحل مشابه هستند و مزايايي براي يكديگر دارند. ساختن نام تجاري فرايندي است كه مستلزم در نظر گرفتن آنچه شما ارائه مي دهيد و همچنين آنچه ديگران در مورد آن فكر مي كنند و مي گويند است. وقتي به مراحل بهينه سازي وب سايت نگاه مي كنيد ، ساختار و عوامل تجاري مشابه هستند. پس از ايجاد محتوايي متناسب با نيازها و علايق مخاطبان فعلي و بالقوه خود ، بايد مناسب ترين راه ها را براي به دست آوردن بك لينك به اين محتوا از وب سايت هاي ديگر پيدا كنيد.

اگر هنگام ايجاد استراتژي سئو خود ، رابطه مورد نظر را در نظر بگيريد ، مي توانيد كلمات كليدي مناسب را انتخاب كرده و محتواي مناسب با تصويري را كه مي خواهيد برند شما داشته باشد ، ايجاد كنيد. بنابراين ، حضور آنلاين شما نشان دهنده برند ايده آل شما خواهد بود و مي توانيد آن را با مخاطبان هدف خود ايجاد كنيد.

2. يك سايت بهينه سازي شده سئو بازديد بيشتري دارد

سئو اساساً كارهايي است كه براي بهبود رتبه بندي نتايج جستجوي وب سايت انجام مي شود. با اين حال ، هدف از دستيابي به رتبه هاي بالاتر ، جذب ترافيك بيشتر و تبديل ايده آل اين ترافيك به اقدام مطلوب (فروش ، فرم ها و ...) است. از آنجا كه ترافيك ارگانيك بالا شما را از نظر گوگل به مكان مناسبي مي رساند ، رتبه بندي شما در يك نقطه كاملاً قابل مشاهده خواهد بود ، اما ترافيكي كه به اقدام هدفمند شما تبديل نشود ، براي طرح تجاري و نام تجاري شما منفي و نامطلوب خواهد بود. به همين دليل ، تبديل ترافيك بدست آمده به يك نقطه كارآمد مربوط به توجه به بهينه سازي سئو در تمام زمينه هاي وب سايت است.

3. سئو تبليغات شما را بدون هزينه تبليغات ارتقا مي دهد

يكي از بزرگترين مزاياي بهينه سازي سئو اين است كه شما مجبور نيستيد هزينه فضاي تبليغات را پرداخت كنيد. همانند كمپين هاي تبليغاتي سنتي ، به محض انتخاب مكاني كه مي خواهيد برند شما در آن ظاهر شود ، مجبور نيستيد براي مدت زمان تعيين شده براي آن مكان مبلغ قابل توجهي پرداخت كنيد. هنگامي كه پرداخت را متوقف مي كنيد ، در آن لحظه قابليت مشاهده برند شما متوقف مي شود. در اين حالت ، استراتژي شما مستقيماً با بودجه كار مي كند. مطمئناً ، وقتي صحبت از عمليات هزينه كليك (PPC) در دنياي ديجيتال مي شود ، وقتي كاربر روي تبليغ كليك مي كند ، هزينه پرداخت مي كنيد. اين يك مزيت نسبت به مزيت سنتي است. با اين حال ، وقتي نوبت به سئو مي رسد ، شما هيچ هزينه اي براي رتبه بندي ، بازديد و تعاملات خود پرداخت نمي كنيد.با اين حال ، اگر قصد داريد روند بهينه سازي سئو خود را با يك تيم حرفه اي انجام دهيد ، بايد بودجه اي را براي آن اختصاص دهيد. رتبه اي كه به دست مي آوريد به اين معني است كه به لطف استراتژي خود از نظر الگوريتم گوگل يك وب سايت ارزشمند هستيد و مي توانيد بدون اينكه هيچ كار اشتباهي انجام دهيد بدون هيچ هزينه اي رتبه خود را حفظ كنيد.

4. بهينه سازي سئو به مخاطبان شما كمك مي كند سايت خود را پيدا كنند

بهينه سازي سئو مي تواند به مخاطبان شما كمك كند وقتي كه به طور فعال به دنبال كسب اطلاعات هستند ، با تجارت شما مواجه شوند. وقتي در نظر بگيريم كه تقريباً در هر صنعت ، مصرف كنندگان از موتورهاي جستجو براي بدست آوردن اطلاعات در جستجوي محصولات و يا خدمات استفاده مي كنند ، مي توان بهينه سازي سئو را در نظر گرفت. تحقيقات نشان داده است كه 62٪ از مصرف كنندگان هنگامي كه آماده خريد هستند به موتور جستجو روي مي آورند در حالي كه 41٪ به جستجوي اطلاعات مربوط به تجارت ، محصول يا خدمات جديد روي مي آورند. اگر مي خواهيد كاربري در طي مراحل تحقيق آنلاين خود با تجارت شما تعامل داشته باشد ، بايد كلمات كليدي شما در نتايج جستجو نشان داده شود.بنابراين ، وقتي حضور آنلاين شما به نقطه قوتي برسد ، شما نه تنها به اهداف خود مي رسيد ، بلكه منبع مفيدي را براي مخاطبان هدف خود فراهم مي كنيد و از اين طريق ، تبديل مورد نظر را به دست مي آوريد.

5.سئو اعتبار و تخصص شما را تقويت مي كند

اينترنت روند فروش بسياري از مشاغل را به شدت تغيير داده است. زيرا اكنون ، مصرف كنندگان مي توانند بدون گفتگو با نماينده فروش ، به هزاران منبع دسترسي پيدا كرده و اطلاعاتي در مورد خدمات يا كالاي مورد علاقه خود بدست آورند. ملاقات با مخاطبان هدف خود به عنوان بخشي از اين منابع چيزي است كه با بهينه سازي سئو به دست خواهيد آورد. براي انجام اين كار به صحيح ترين روش ، شما بايد مطالعات سئو خود را همراه با استراتژي محتواي خود انجام دهيد. هنگامي كه محتواي ارزشمند ، اصلي ، آموزنده ، سرگرم كننده ، براي مخاطبان هدف خود ايجاد مي كنيد ، مي توانيد به تمام مخاطبان خود ، براي ويژه مشتريان بالقوه خود كه در ابتداي مرحله تحقيق هستند آگاهي ايجاد كنيد.

اول از همه ، هنگامي كه يك كاربر اطلاعات مربوط به صنعت شما را جستجو مي كند ، از نتايج جستجو بر روي يكي از منابع شما كليك مي كند و وارد وب سايت شما مي شود. آنها منبع مورد نياز خود را در آن لحظه مي خوانند و در صورت پسنديدن مي توانند آن را با دوستان خود به اشتراك بگذارند. آنها همچنين مي توانند در ليست ايميل شما مشترك شوند. كاملاً طبيعي است كه روند كار در اينجا كند شود. كاربر مورد نظر ممكن است چندين بار به وب سايت شما بازگردد ، محتواي ايميل شما را مرتبا بخواند و هيچ اقدامي در طي چند ماه آينده انجام ندهد. هر محتواي جديدي كه مي خوانند باعث مي شود مارك شما را به عنوان يك منبع اطلاعاتي معتبر بدانند. در نتيجه نهايي ، هنگامي كه كاربر تصميم به خريد مي گيرد ، اطلاعات دقيق و رايگان را در مورد اينكه كدام شركت درخواست مي دهد ، ارائه مي دهد ،شكي نيست كه شما به نفع يك مارك معتبر قدم مي گذاريد. به اين ترتيب ، به لطف كسب مشتري جديد و رضايت وي ، شبكه مشتري بالقوه خود را گسترش خواهيد داد.

6.سئو شما را از رقباي خود جلو نگه مي دارد

هنگام انجام بهينه سازي سئو براي وب سايت خود ، نبايد فكر كنيد كه فقط در تلاش هستيد رتبه موتور جستجو خود را بهبود ببخشيد. علاوه بر اين ، شما در حال موقعيت سازي و برجسته كردن با توجه به عملكرد رقبا هستيد. در نظر بگيريد كه اولين نتيجه در هر صفحه نتايج به طور متوسط ​​30.5٪ كليك دريافت مي كند. در اين حالت ، نتيجه دوم ممكن است به طور متوسط ​​20.5٪ و نتيجه سوم 19.5٪ كليك دريافت كند. سپس ، مي توانيم بگوييم كه استراتژي سئو شما ، كه مي توانيد در نتايج جستجو افزايش دهيد ، از رقباي شما جلوتر است و شما كليك هاي بيشتري و مخاطبان بيشتري كسب مي كنيد.

7.سئو تجربه كاربر را بهبود مي بخشد

هدف نهايي گوگل ارائه مناسب ترين و بهترين نتيجه ممكن به كاربران خود است. بنابراين ، بيشتر به روزرساني هاي الگوريتم اطمينان از اين دارند كه آنها نه تنها محتواي مربوطه را به كاربران تحويل مي دهند ، بلكه آنها را به وب سايت هايي هدايت مي كنند كه بي نظيرترين تجربه كاربري را ارائه مي دهند. به همين دليل ، عوامل فني مانند قابليت استفاده ، سازگاري با موبايل ، سرعت سايت بيش از هر زمان ديگري در رتبه بندي نقش دارند. اگرچه اين بدان معني است كه بهينه سازي سايت شما كمي بيشتر به كمك حرفه اي نياز دارد ، اما اين بدان معني است كه شما به طور مداوم تجربه كاربري خود را ارائه مي دهيد. اگر تأثير تجربه كاربر را در تبديل هايي كه هدف قرار داده ايد در نظر بگيريم ، مي توان پيش بيني كرد كه اين مطالعه در طولاني مدت تأثير زيادي بر چرخه فروش و درآمد شما داشته باشد.

8.سئوبراي اندازه گيري آسان است

با استفاده از سئو ، تقريباً از هر جنبه مي توانيد نتايج خود را بسنجيد.شما مي توانيد از ابزارهايي مانند Google Analytics براي رديابي ميزان ترافيك ، منابع ارجاع ، تبديل و ساير معيارهايي كه براي كسب و كار خود مهم مي دانيد استفاده كنيد. به اين ترتيب مي توانيد استراتژي ها ، حركات اشتباه و كاستي هاي خود را به درستي ارزيابي كنيد. در نتيجه ، مي توانيد مطمئن باشيد كه بودجه بازاريابي خود را در حركاتي سرمايه گذاري مي كنيد كه بيشترين تأثير را دارند.

سئو سايت چگونه انجام مي شود؟

1.تجربه ي كاربري

پيش بيني دقيق براي به روزرساني الگوريتم گوگل تقريباً غيرممكن است. حتي وقتي تغييرات الگوريتم گوگل اتفاق مي افتد و فعال مي شود ، مي توان آن را از نظر اصول شركت محرمانه نگه داشت. به همين دليل ، اقدام نسبت به اين تغييرات و توسعه كليه برنامه ريزي هاي شما مي تواند كاملاً چالش برانگيز باشد. با اين حال ، يك چيز وجود دارد كه ما به طور قطع مي دانيم. هر بروزرساني جديد گوگل براي كمك به ارائه بهترين نتايج ممكن براي كاربراني كه در موتور جستجو جستجو مي كنند ، انجام مي شود. به همين دليل ، هنگام انجام بهينه سازي سئو ، هميشه بايد كاربرمحور باشيد. بر روي نيازهاي مخاطبان فعلي و بالقوه خود تمركز كنيد و متناسب با آن موضوعات خود را انتخاب كنيد. مطالب خود را به روشي مفيد و قابل فهم بنويسيد.با اطمينان از اينكه سايت شما در جستجو و تعامل آسان و راحت است اطمينان حاصل كنيد كه تجربه كاربري را با حداكثر كارايي ارائه مي دهيد. بنابراين ، حتي اگر نمي دانيد نسخه بعدي الگوريتم گوگل چه خواهد بود ، هميشه مي توانيد با پايبند بودن به هدف اصلي ، نقطه مشترك را برآورده كنيد.

2. از بهينه سازي كلمات كليدي استفاده كنيد

موتورهاي جستجو هنگام تعيين رتبه بندي صفحات ، هميشه بر روي كلمات كليدي تمركز مي كنند. اين يك عامل حساس است كه هنوز معتبر است و به راحتي تغيير نخواهد كرد. بنابراين ، شما بايد پيش بيني هاي خود را از طريق جستجوي مخاطب براي جستجوي اطلاعات يا مارك هايي كه مي خواهند در منطقه مورد نظر خود جستجو كنند ، از طريق ابزار سئو تجزيه و تحليل كنيد. در نتيجه ، شما بايد استراتژي سئو خود را با دقيق ترين كلمات كليدي يا عبارات كليدي تنظيم كنيد. استفاده صحيح از كلمات كليدي به مخاطبان هدف شما اين امكان را مي دهد تا در جستجوي رشته خود با شما ملاقات كنند. در اين حالت مي توان آن را به عنوان برندي نسبت داد كه در زمان مناسب در مكان مناسب قرار دارد و مي توانيد آگاهي خود را با اطمينان ثبت كنيد.

3.بهينه سازي براي موبايل

اخيراً ، شدت استفاده افراد از موتورهاي جستجو به دليل دسترسي دستگاه ها به محتواي آنلاين است. در روزهاي اوليه سئو ، دسترسي به موتور جستجو فقط با رايانه هاي روميزي امكان پذير بود. امروزه تعداد روزافزون كاربران توسط تلفن هاي هوشمند ، تبلت ها و دستگاه هاي اين چنيني تأمين مي شود. استفاده از اينترنت همراه براي اولين بار در سال 2016 از ميزان استفاده از اينترنت دسك تاپ پيشي گرفت.بنابراين گوگل صفحاتي را كه براي دستگاه هاي تلفن همراه قابل دسترسي هستند ، در اولويت قرار مي دهند. از سال 2015 ، گوگل در تلاش است تا وب سايت هاي سازگار با موبايل را در رتبه بندي مطرح كند. اين اولويت هنوز باقي است. بنابراين ، بهينه سازي وب سايت براي تجربه كاربر تلفن همراه از هر نظر مفيد خواهد بود.

ابزارهاي بهينه سازي سئو

1. ابزارهايي براي بهبود تحقيقات كلمات كليدي شما
تحقيقات كلمات كليدي اولين قدم براي موفقيت در جستجوگرها است. برخي از ابزارهاي جستجوگرها وجود دارد كه مي توانيد با استفاده بيشتر از تحقيقات كلمات كليدي ، در شناسايي مناسب ترين كلمات براي استراتژي خود كمك كنيد. برخي از اين ابزارها كه در ابتداي كار مي توانيد به راحتي به آنها دسترسي پيدا كنيد و از آنها استفاده كنيد:

Google Keyword Planner
Ubersuggest
Keywordtool.io

2. ابزارهايي جهت انجام سئو  صفحه
قسمت مهم ديگر استراتژي سئو شما اين است كه بهينه سازي روي صفحه را به درستي انجام دهيد.ابزار سئو ذكر شده در زير به شما در انجام اين كار كمك مي كنند.

SemRush

3. ابزارهايي براي بهبود سئو خارج از صفحه

يكي ديگر از اقدامات مهم استراتژي سئو ، تلاش براي بهينه سازي سئو خارج از صفحه است كه با بك لينك كيفيت صفحه را افزايش مي دهد.ابزار ahrefs مي تواند به شما در اين زمينه كمك كند.

ahrefs

4- ابزاري كه به شما امكان مي دهد نتايج سئو خود را بررسي كنيد

شما استراتژي سئو خود را با تلاش فراوان و در صورت لزوم با سرمايه گذاري در بازاريابي تحقق مي بخشيد. به طور طبيعي ، شما مي خواهيد معناي همه اينها را ببينيد و نتايج را به طور قابل ارزيابي بررسي كنيد.بهترين ابزار جستجوگرها كه مي توانيد براي بررسي نتايج سئو خود پشتيباني كنيد عبارتند از:

semrushj
كنسول جستجوي Google

5. ابزارهايي براي افزايش نرخ تبديل سايت

همانطور كه قبلاً اشاره كرديم ، هدف از بهينه سازي سئو صرفاً ايجاد ترافيك نيست. تبديل بازديد كنندگان به مشتري هدف اصلي شما براي فعال سازي اين ترافيك است. بنابراين ، شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت شما تجربه كاربري رضايت بخش و راحتي را براي بازديد كنندگان شما دارد و اينكه آيا براي تبديل بهينه شده است يا خير. ابزار سئو زير به شما كمك مي كند تا عملكرد خود را بسنجيد و فرصت هاي بهبود را شناسايي كنيد.

GTMetrix

نتيجه:
بهينه سازي وب سايت يك فرايند پيچيده و چالش برانگيز است. دستيابي به نتايج مورد نظر و دستيابي به اهداف خود با بهينه سازي موتور جستجو به زمان قابل توجه ، برنامه ريزي مناسب و از همه مهمتر صبر نياز دارد. اگر متعهد به سرمايه گذاري در منابع مورد نياز براي ايجاد و اجراي يك استراتژي سئو به خوبي برنامه ريزي شده هستيد ، نتايج حاصل از نظر فروش ، رشد و آگاهي ارزش دارد. با بهينه سازي سئو مي توانيد اعتبار خود را افزايش دهيد ، بازديد بيشتري داشته باشيد و قابليت مشاهده آنلاين خود را داشته باشيد. علاوه بر اين ، سئو يك روش عالي براي بهبود ارتباط و تجربه مخاطب با نام تجاري شما است. هنگامي كه شما محتوايي كه متناسب با نيازهاي وي است ايجاد مي كنيد ، يك تجربه كاربري راحت ارائه مي دهيد و نام تجاري خود را به عنوان يك منبع مفيد شناخته مي كنيد.

همچنين لازم به ذكر است كه ؛ در هنگام كار براي بهينه سازي سايت خود ، رديابي و اندازه گيري نتايج آسان است. اين داده ها همچنين به شما امكان استفاده موثر از بودجه بازاريابي ديجيتال را مي دهند. بنابراين انجام بهينه سازي موتور جستجو يكي از بهترين راه ها براي دستيابي به اهداف بازاريابي شماست.


برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۲:۲۴ توسط:stf موضوع: